SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kosztowny spam

Przez spam firmy do 2008 roku stracą do 419 mln USD

Coraz więcej legalnie przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej ofert marketingowych jest blokowanych przez systemy antyspamowe. Jak wskazuje badanie Jupiter Research firmy korzystające z tej formy promocji do 2008 roku stracą do 419 mln USD - wskazuje Center for Media Research.

Jak czytamy w serwisie Internet Standard Jupiter Research oszacował, jakie koszta ponoszą te firmy, które decydują się na przesyłanie ofert handlowych i promocje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Autorzy raportu zatytułowanego "Pokonując skutki plagi spamu - maksymalizacja skuteczności e-marketingu" wskazują, że w ubiegłym roku firmy straciły ok. 230 mln USD przez spam. Wiadomości o charakterze handlowym wysyłane zgodnie z prawem bardzo często były blokowane przez systemy antyspamowe bądź administratorów sieci. W tej sposób gro ofert nie trafiło do odbiorców.

Według szacunków Jupiter Research do 2008 roku straty z tego tytułu wyniosą 419 mln USD.

Od 2002 do 2003 roku o 26% wzrosła liczba spamu. Jupiter Research wskazuje, że z roku na rok statystki będą się coraz gorsze.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kosztowny spam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl