LinkedIn wzbogaca Stories o możliwość dodawania linków

LinkedIn udostępnia wybranym użytkownikom możliwość dodawania do Stories linków internetowych, które można otworzyć poprzez przesunięcie w górę (swipe-up).

km
km
Udostępnij artykuł:
LinkedIn wzbogaca Stories o możliwość dodawania linków
czekaj...

Stories w LinkedIn działa na podobnej zasadzie jak w innych portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter. Użytkownicy mogą tutaj publikować zdjęcia i krótkie filmiki, które znikają po 24 godzinach.

Teraz LinkedIn wzbogacił swoją sekcję Stories o możliwość dodawania linków internetowych. W tym celu należy dodać opcję "Zobacz więcej", która przekieruje odbiorcę - po przesunięciu palcem w górę - do wskazanej witryny.

Przed udostępnieniem linku w Stories będzie można jeszcze podglądnąć co zobaczą odbiorcy po skorzystaniu z funkcji swipe-up i ewentualnie zmodyfikować adres URL.

Możliwość dodawania linków w LinkedIn Stories jest obecnie dostępna tylko dla stron w portalu oraz użytkowników mających co najmniej 5 tys. kontaktów lub obserwujących i ustawioną podstawową akcję w swoim profilu na "obserwuj", a nie "nawiąż kontakt".

LinkedIn jest obecny w internecie od 2003 r. To serwis przeznaczony głównie do kontaktów o charakterze zawodowym i biznesowym, w 2016 r. został przejęty przez Microsoft za kwotę ponad 26 mld dol. Według ostatnich danych z LinkedIn korzysta globalnie z górą 700 mln użytkowników.

 

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS