SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lokalne Google

Google oficjalnie ogłosiło wprowadzenie nowego formatu reklamy płatnej, umożliwiający promowanie się w lokalnej wyszukiwarce za pomocą linków sponsorowanych, wzbogaconych o logo firmy i wskazanie lokalizacji na mapie.

Jaki może mieć to wpływ na rozwój reklamy w ogóle?

Google Local to serwis będący połączeniem mapy, wyszukiwarki i książki typu żółte strony. Wpisując interesujące nas słowo kluczowe i podając lokalizację, zwracane są adresy firm z zaznaczonymi miejscami na mapie. Nowy format linku sponsorowanego umożliwia wyróżnienie się w wynikach poprzez możliwość umieszczenia własnego logo i wybrania piktogramu, który dodatkowo ukaże się na mapie.

Na razie usługa, podobnie zresztą jak sama wyszukiwarka lokalna, dostępna jest tylko na rynku amerykańskim i brytyjskim. W systemie ciągle nie ma map Polski i wielu innych krajów.

Podbój rynku reklamy lokalnej przez wyszukiwarki to ogromne zagrożenie głównie dla: prasy lokalnej oraz firm oferujących tzw. żółte strony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lokalne Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl