SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Marie Claire" po raz pierwszy z reklamą wideo

Październikowy numer brytyjskiego wydania lifestyle'owego miesięcznika dla kobiet "Marie Claire" będzie miał w środku reklamę wideo. Żaden brytyjski magazyn wcześniej nie korzystał z takiego rozwiązania.

okładka

okładka "Marie Claire"

Reklama znajdzie się na stronach 34 i 35. Będzie to 45-sekundowy spot perfum marki Dolce & Gabbana. Krótki film, wraz z dźwiękiem, uruchomi się gdy czytelnik otworzy gazetę na odpowiedniej stronie.

Brytyjskie wydanie "Marie Claire" ma nakład na poziomie 255 tysięcy egzemplarzy. Nowoczesna reklama ma jednak znaleźć się tylko w kilku tysiącach gazet. IPC Media, wydawca pisma w Wielkiej Brytanii, nie wyklucza że z takiego rozwiązania będzie jeszcze korzystał w przyszłości.

"Marie Claire" skorzysta z technologii opracowanej przez firmę Americhip. Polega ona na montowaniu wewnątrz gazet niewielkich wyświetlaczy LCD. Wcześniej z usług Americhip w europie korzystał już rosyjski Vogue.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Marie Claire" po raz pierwszy z reklamą wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
monika
szczerze, miałabym problem moralny, by kupić takie pismo. sam papier można od biedy wyrzucić, albo jakoś spożytkować przed wyrzuceniem. ale wyrzucić ekranik lcd po jednorazowym obejrzeniu reklamy? co z recyklingiem? jaki jest koszt energii użytej do wyprodukowania tysięcy takich jednorazowych ekraników?
8 8
odpowiedź