SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marketingowe plany Haribo

Haribo dokonał ostatecznego wyboru agencji reklamowych, które będą obsługiwały marki Haribo i Maoam w roku 2006.

Za kreację i realizację wszystkich projektów ATL i BTL dla marki HARIBO odpowiada studio ALTEA. Z kolei obsługą reklamową marki MAOAM w zakresie ALT i BTL zajmie się agencja kreatywna Krutowicz.com.

 Za zakup mediów dla obu marek będzie odpowiadał dom mediowy Media Group. Działania public relations będzie koordynowała agencja Effective PR.

Haribo to lider rynku żelków, pianek i gum rozpuszczalnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marketingowe plany Haribo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl