SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McArthur atakuje

22 marca ruszyła kampania reklamowa butów marki McArthur.

Działania mają charakter wizerunkowy. Zakupem mediów dla kampanii zajął się dom mediowy PRO Media House.

Kampania McArthur’a obejmie spoty w lokalnych stacjach radiowych, telewizji ogólnopolskiej (sponsoring w TVN i Polsacie) oraz reklamę w prasie (inserty w lokalnych dziennikach i lokalnych mutacjach Gazety Wyborczej). Kampania telewizyjna potrwa do kwietnia, działania promocyjne w radiu do połowy maja.

        

Działania reklamowe mają charakter ogólnopolski ze wzmocnieniem lokalnym w województwach: dolnośląskim, opolskim, śląskim, małopolskim, podkarpackim, wielkopolskim, pomorskim i w Warszawie.

”Ze względu na bogatą ofertę McArthur’a i absolutnie wyjątkową relację jakości do ceny, grupa docelowa została określona jako wszystkie osoby w wieku 15-35 lat” – mówi Anna Bednarz, media planner/buyer PRO Media House – „Ale pomimo tak szerokiego spectrum targetu, kampanię wzmocniliśmy na wybranych lokalnych rynkach, strategicznych dla producenta” – dodaje.

Autorem kreacji jest agencja DEMO Effective Launching.

Producentem obuwia McArthur jest  F.H. CAM.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: McArthur atakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl