SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miami najbardziej ryzykownym rynkiem e-commerce

Miami odebrało Nowemu Jorkowi pozycję amerykańskiego miasta postrzeganego jako najbardziej ryzykowne pod względem internetowych oszustw.

W badaniu, przeprowadzonym w dniach 13 września - 1 października ubiegłego roku przez Mindwave Research na zlecenie firmy CyberSource, 318 sprzedawców z USA i Kanady działających na rynku e-commerce zapytano o amerykańskie i kanadyjskie miasta, które we wcześniejszych dwunastu miesiącach stwarzały najwyższe ryzyko wystąpienia oszustw internetowych.

Liderem wśród amerykańskich miast okazało się Miami, na które wskazało 10 procent respondentów (o 3 procent więcej w porównaniu z analogicznym badaniem przeprowadzonym rok wcześniej). Pierwszą trójkę uzupełniły Nowy Jork (8 procent, spadek o 1 procent) i Los Angeles (3 procent, spadek o 3 procent). Na kolejnych pozycjach znalazły się Chicago, Detroit, Atlanta, Waszyngton D.C. oraz San Frnacisco - informuje serwis TechWeb.

Z kolei na poziomie ogólnostanowym, zamówienia internetowe ze stanu Nowy Jork za ryzykowne uznało 20 procent badanych. 12 procent wskazało na Florydę, a 6 procent na Kalifornię. Rok wcześniej Nowy Jork miał tutaj 23 procent, a Floryda i Kalifornia po 9 procent wskazań.

Respondentom zadano również pytanie o kraje (poza USA i Kanadą), które stwarzają największe ryzyko wystąpienia oszustw online. Największy odsetek badanych - 27 procent - wskazał tutaj na Nigerię, a następne były: Wielka Brytania (9 procent), Ghana (7 procent), Indonezja (6 procent) oraz Chiny (5 procent). Rok wcześniej niechlubnym liderem także była Nigeria (31 procent), wyprzedzając Rosję (9 procent).

źródło: TechWeb

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miami najbardziej ryzykownym rynkiem e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl