SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynku reklamy online

W ciągu najbliższych trzech do pięciu lat Microsoft chce być jednym z dwóch czołowych graczy na rynku internetowej reklamy. Jak na razie firma ustępuje tutaj pola Google i Yahoo.

Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynku
reklamy online

Taki cel przedstawił Kevin Johnson, pełniący w koncernie z Redmond funkcję szefa działu Platforms and Services - donosi agencja Reuters. Johnson zaprezentował plan firmy o nazwie "10, 20, 30, 40", który ma pomóc w zrealizowaniu tego zamierzenia.

Pierwsza część strategii Microsoftu zakłada, że należące do firmy serwisy internetowe takie jak MSN.com czy poczta e-mail Windows Live, uzyskają 10 procent udziałów na rynku odsłon stron w sieci, w porównaniu z 6 procentami obecnie.

Drugim celem jest zwiększenie procentowego odsetka minut spędzanych przez użytkowników na stronach firmy w porównaniu z całym czasem spędzanym przez nich w sieci, z obecnych 17 do 20 procent.

Trzeci etap to wzrost udziałów na rynku internetowych wyszukiwarek do 30 procent. W październiku koncern z Redmond miał tutaj około 10 procent udziałów (dane: comScore).

Wreszcie czwarty element planu zakłada zdobycie 40 procent rynku wydatków przechodzących przez cyfrowe platformy reklamowe, gdzie obecnie Microsoft ma tylko około 6 procent udziałów.

źródło: Reuters

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynku reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl