SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynkureklamy online

W ciągu najbliższych trzech do pięciu lat Microsoft chce być jednymz dwóch czołowych graczy na rynku internetowej reklamy. Jak narazie firma ustępuje tutaj pola Google i Yahoo.

Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynkureklamy online

Taki cel przedstawił Kevin Johnson, pełniący w koncernie zRedmond funkcję szefa działu Platforms and Services - donosiagencja Reuters. Johnson zaprezentował plan firmy o nazwie "10, 20,30, 40", który ma pomóc w zrealizowaniu tego zamierzenia.

Pierwsza część strategii Microsoftu zakłada, że należące dofirmy serwisy internetowe takie jak MSN.com czy poczta e-mailWindows Live, uzyskają 10 procent udziałów na rynku odsłon stron wsieci, w porównaniu z 6 procentami obecnie.

Drugim celem jest zwiększenie procentowego odsetka minutspędzanych przez użytkowników na stronach firmy w porównaniu zcałym czasem spędzanym przez nich w sieci, z obecnych 17 do 20procent.

Trzeci etap to wzrost udziałów na rynku internetowychwyszukiwarek do 30 procent. W październiku koncern z Redmond miałtutaj około 10 procent udziałów (dane: comScore).

Wreszcie czwarty element planu zakłada zdobycie 40 procent rynkuwydatków przechodzących przez cyfrowe platformy reklamowe, gdzieobecnie Microsoft ma tylko około 6 procent udziałów.

źródło: Reuters

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft chce być jednym z głównych rozgrywających na rynkureklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl