SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft ma jednak dobry wizerunek

Media, wbrew pozorom, schlebiają firmie Billa Gatesa - wynika z raportu instytutu Delahaye z Norwalk.

Dobrą opinię w środkach masowego przekazu koncern zawdzięcza przede wszystkim dobrej kondycji finansowej i częstemu wprowadzaniu nowości. Najwyraźniej te cechy firmy przysłoniły oskrżenia o nieuczciwie wykorzystywanie swojej dominującej pozycji na rynku oprogramowania komputerowego. 

Instytut Delahaye sporządza podobny raport co kwartał. Przedstawia on sto firm o najlepszym wizerunku w mediach. W najnowszym raporcie za Microsoftem uplasowały się  firmy; Wal-Mart, Time Warner i General Motors.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Microsoft ma jednak dobry wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl