SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska chce zainwestować w Warszawie do 100 mln zł

Multimedia Polska, dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowegointernetu i telefonii stacjonarnej, rozpoczął działalność wWarszawie, poinformowała spółka w komunikacie w środę. Spółkazainwestuje 70-100 mln zł, żeby objąć zasięgiem ok. 100 tys.gospodarstw domowych w stolicy.

Multimedia Polska chce zainwestować w Warszawie do 100 mln zł

"Rozmawiamy z spółdzielniami mieszkaniowymi, a takżewarszawskimi deweloperami" - powiedział prezes AndrzejRogowski.

Multimedia poinformowały o przejęciu operatora telewizjikablowej i internetu, spółki Margo-Sat, która działa w rejonieBiałołęki. W zasięgu przejętych przez Multimedia Polska sieciznajduje się ok. 2,4 tys. gospodarstw domowych.

"Wartość transakcji nie odbiega znacząco od podobnychzrealizowanych przez Multimedia Polska" - czytamy wkomunikacie.

Multimedia Polska planuje rozwijać się również organicznie.Firma podpisała pierwszą umowę z jedną z warszawskich spółdzielnimieszkaniowych, a także kupiła rurociąg umożliwiający połączenieWarszawy z własną ogólnopolską siecią szkieletową.

"W I etapie spółka planuje objęcie swoim zasięgiem około 10%wszystkich warszawskich mieszkań. Oznacza, to że w ich zasięguznajdzie się około 100 tys. gospodarstw domowych. Łączna wartośćinwestycji w tym etapie szacowana jest na 70-100 mln zł" -informuje Multimedia Polska.

W końcu sierpnia prezes Multimedia Polska Andrzej Rogowskideklarował, że firma chce w ciągu 2 kolejnych lat zwiększyć tempodokonywanych akwizycji i budowy własnej sieci. Spółka chce do końca2010 roku mieć ok. 35% rynku telewizji kablowej i być jejnajwiększym dostawcą.

O planach wejścia do Warszawy prezes Rogowski poinformował napoczątku listopada. Według niego, spółka na już podpisaną umowę na16 km szkieletu komunikacyjnego.

Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) zczerwca br., liczba abonentów telewizji kablowej w Polsce wynosiłaok. 4,5 mln abonentów, z czego Multimedia miały 506 tys., coplasowało tę spółkę na trzecim miejscu w kraju.

Grupa Multimedia Polska miała narastająco w I-III kw. 2007 roku43,36 mln zł zysku wobec 45,62 mln zł zysku rok wcześniej przyobrotach odpowiednio 307,62 mln zł wobec 281,48 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska chce zainwestować w Warszawie do 100 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl