SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBC stawia na internet

Serwis internetowy nie jest już tylko dodatkiem do programu, wiedzą o tym w NBC.

Jedna z największych amerykańskich stacji telewizyjnych chce być widoczna w internecie. Najnowszy projekt stacji, który opierać się będzie na interaktywnej zabawie to „The Office 360”. Użytkownicy strony internetowej NBC będą mogli tworzyć odcinki komediowego serialu o fikcyjnej korporacji Dunder-Mifflin z przygotowanych wcześniej rozwiązań, które trzeba będzie ułożyć.

Kolejną zaadresowaną wyłącznie do internetowego widza nowością będzie serial „Coastal Dreams”, czyli opera mydlana dla młodych.

W internecie dostępne będą również archiwalne odcinki znanych programów NBC takich jak między innymi„Deal or No Deal”. Programy „Las Vegas” oraz „30 Rock” dostępne będą w rozszerzonych wersjach, a widzom „ER” stacja zaprezentuje usunięte sceny. Twórcom serialu „Medium” mają pomagać fani, którzy za pośrednictwem strony internetowej pisać mogą „ciąg dalszy” lub sugerować zwroty akcji.

Serwisy nowych programów i seriali takich jak „Lipstick Jungle”, „Bionic Woman, „Chuck”, „Journeyman” oraz „Life” od początku w atrakcyjny sposób zachęcać mają internautów do interaktywnej zabawy. „Lipstick Jungle” np. przygotowany będzie z należącym do NBC kobiecym portalem społecznościowym iVillage.

Szefowie NBC wiedzą, że nie warto rywalizować z internetem dlatego starają się dostosować do zmieniających się trendów. W tej chwili witryna internetowa programu czy serialu nie jest dodatkiem, ale podstawą. Im szybciej stacje telewizyjne się o tym przekonają tym dla nich lepiej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NBC stawia na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl