SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBC zarobiła 206 mln USD na reklamach w trakcie Super Bowl

Telewizja NBC zanotowała przychód rzędu 206 milionów dolarów ze sprzedaży czasu reklamowego w trakcie niedzielnego finału ligi footballu amerykańskiego NFL.

To rekordowa suma, dużo wyższa od 186,3 miliona dolarów jakie rok temu zarobiła transmitująca Super Bowl telewizja Fox.

NBC udało się sprzedać wszystkie 30-sekundowe spoty, których ceny dochodziły do 3 milionów dolarów za jeden. Wynik ten jest godny podziwu, szczególnie biorąc pod uwagę kryzys gospodarczy oraz wycofanie się niektórych firm, które we wcześniejszych latach zawsze promowały się w trakcie relacji z Super Bowl.

W czasie transmisji swoje spoty zaprezentowało 32 reklamodawców. Zabrakło wśród nich m.in. General Motors i FedEx, które oświadczyły, że finansowa sytuacja nie pozwoliła im na inwestycję w reklamy w trakcie finału NFL.

źródło: Bloomberg.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NBC zarobiła 206 mln USD na reklamach w trakcie Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl