SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NBC zarobiła 206 mln USD na reklamach w trakcie Super Bowl

Telewizja NBC zanotowała przychód rzędu 206 milionów dolarów zesprzedaży czasu reklamowego w trakcie niedzielnego finału ligifootballu amerykańskiego NFL.

To rekordowa suma, dużo wyższa od 186,3 miliona dolarów jakierok temu zarobiła transmitująca Super Bowl telewizja Fox.

NBC udało się sprzedać wszystkie 30-sekundowe spoty, którychceny dochodziły do 3 milionów dolarów za jeden. Wynik ten jestgodny podziwu, szczególnie biorąc pod uwagę kryzys gospodarczy orazwycofanie się niektórych firm, które we wcześniejszych latachzawsze promowały się w trakcie relacji z Super Bowl.

W czasie transmisji swoje spoty zaprezentowało 32 reklamodawców.Zabrakło wśród nich m.in. General Motors i FedEx, któreoświadczyły, że finansowa sytuacja nie pozwoliła im na inwestycję wreklamy w trakcie finału NFL.

źródło: Bloomberg.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NBC zarobiła 206 mln USD na reklamach w trakcie Super Bowl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl