SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nike zrywa z modelkami

Amerykańską firmę odzieżową w nowej kampanii promocyjnej w jej macierzystym kraju będą promować już nie modelki, lecz kobiety, których ciała dotąd nie były uznawane za odpowiednie do wykorzystania w reklamach.

W ramach nowej kampanii przygotowanych zostało sześć plakatów - każdy będzie przedstawiał inną część kobiecego ciała. I nie będą to, wedle  standardów obowiązujących dzisiaj w świecie reklamy, ciała idealne. Np. przy jednym z plakatów, obok zdjęcia, znajduję się hasło " Mój tyłek jest wielki". 

Nike nie jest pierwszą firmą, która w swoich reklamach promuje kobiece krągłości. Dużym sukcesem okazała się kampania firmy kosmetycznej Dove, która promowała swoje wyroby poprzez pokazywanie w reklamach ciał zwykłych kobiet.

Ludzie z branży reklamowej chwalą kampanię za odwagę, ale także za poczucie humoru, które jest eksponowane w reklamach kampanii.

Kampanię przygotowała agencja Wieden & Kennedy z Portland, która współpracuje z Nike od dłuższego czasu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nike zrywa z modelkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl