SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania wizerunkowa Haier

Firma Haier, producent i dostawca sprzętu AGD i RTV na rynki światowe, rozpoczyna tegoroczną kampanię bilbordową pod hasłem 'Technologia extremalna w AGD'.

Ogólnopolska akcja ma na celu odświeżenie oraz wzmocnienie wizerunku marki HAIER na polskim rynku.

Jako synonim wszelkich ponadprzeciętnych rozwiązań oraz nowoczesnego design’u przyjęto zaprezentowaną na bilboardzie srebrną chłodziarkę, a w zasadzie jej fragment, który ukazano w modernistyczny sposób. Uchylone subtelnie drzwi lodówki, sztandarowego produktu firmy Haier, zza których wydobywa się jasny blask światła, nowoczesna kolorystyka obrazu podkreślona grą świateł, nowoczesne logo firmy komunikować mają ponadczasowość, siłę i atrakcyjność marki.

Kreacja, produkcja, zakup nośników powierzone zostały Agencji T42.

Akcja potrwa od 15.06 do 30.06.2005 r.

Akcja zasięgiem obejmie Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Dąbrowę Górniczą, Gliwice, Katowice, Sosnowiec, Tychy, Zabrze, Gdańsk, Gdynię, Gorzów Wlkp., Konin, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Wrocław, oraz Warszawę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania wizerunkowa Haier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl