SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strona Macroscope OMD

Z dniem 23 stycznia ruszyła nowa strona internetowa Macroscope OMD, oddziału OMD Poland.

Założeniem serwisu jest dostarczanie bieżących, istotnych i ciekawych informacji z rynku mediowego. Strona podzielona została na 6 niezależnych od siebie serwisów tematycznych zawierających wyniki badań rynkowych, nowe spoty, informacje na temat najlepiej zapamiętywanych kampanii reklamowych. Osoby odwiedzające serwis znajdą także informacje o programach telewizyjnych o najwyższej oglądalności, aktualne udziały stacji TV oraz wiele innych wiadomości odświeżanych codziennie.
 
Serwis został zaprojektowany i wyprodukowany przez agencję discipl!ne Media Group. "Udało nam się w pełni zrealizować wizję Kuby Bierzyńskiego, której głównym założeniem było pokazywać w sposób czytelny i atrakcyjny wybrane dane rynku mediowego. To bardzo bogata w treści, na tle serwisów innych domów mediowych, strona www. Jesteśmy, wraz z naszym klientem, bardzo zadowoleni z efektów prac" - mówi Luiza Pawłowska, General Manager discipl!ne Media Group. "Stworzony na potrzeby serwisu system zarządzania treścią, w dużej mierze zautomatyzował aktualizację pokazywanych danych, tekstów i obrazów, dzięki czemu strona www.macroscope.pl może być przydatnym narzędziem dla wielu internautów interesujących się, bądź zajmujących rynkiem mediowym w Polsce".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa strona Macroscope OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl