SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe logo Instagramu

Instagram, popularny fotograficzny serwis społecznościowy, zaprezentował swój odświeżony logotyp.

Article

W logo ciągle widnieje napis „Instagram”. Teraz jest jednak bardziej „wygładzony”, na co składają się drobne uproszczenia praktycznie w każdym kolejnym znaku. Odświeżony logotyp, inspirowany Coca-Colą, Kellogg's i Campbell's, ma jednocześnie oddawać nostalgiczny charakter i retro-styl fotograficznego serwisu oraz odnosić się do teraźniejszości i przyszłości.

Logo przygotował amerykański designer Mackey Saturday. Pracował nad nim od ponad roku, ręcznie przerabiając każdą literę ze starego logotypu. Poprzedni znak graficzny serwisu można zobaczyć tutaj:

Instagram należy do Facebooka, przez którego został kupiony rok temu. Serwis ma obecnie ponad 100 milionów użytkowników (czytaj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Instagramu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl