SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe multimedialne treści od Yahoo!

Yahoo! Zapowiedziało wprowadzenie na swoją platformę wielu nowych treści multimedialnych, w tym własnych seriali, programów i ekskluzywnych materiałów na licencji od innych wydawców medialnych.

Nowe multimedialne treści od Yahoo!

Jeszcze w tym roku amerykański serwis zamierza ruszyć z aż sześcioma tytułami własnej produkcji. Wzorem Netfliksa i Amazonu (czytaj więcej) firma stawia na seriale – dwie nowe pozycje mają zadebiutować już jesienią. Obydwie będą komediami - „Tiny Commando” autorstwa Eda Helmsa („Kac Vegas”) z Zacharym Levi („Chuck”) i Gillian Jacobs („Community”) ma opowiadać historię detektywa-liliputa, zaś w „We Need Help” napisanym przez Cheryl Hines („Pohamuj entuzjazm”) zobaczymy ją samą oraz Rachael Harris („Kac Vegas”) w roli aktorek, wykorzystujących swojego asystenta desperacko poszukującego pracy. Do tych dwóch produkcji dołączy jeszcze komediowe talk-show „Losing Your Viriginity with John Stamos”, w którym aktor John Stamos będzie próbował odkryć historie pierwszego razu zaproszonych celebrytów.

>>> Amazon udostępnił odcinki pilotażowe swoich nowych seriali

Poza tym, jeszcze w tym roku Yahoo! ma zamiar wprowadzić do swojego katalogu trzy nowe programy lifestyle'owe. W poświęconym modzie damskiej „Fashion Recipe” zobaczymy stylistę Bretta Alana Nelsona, „Cinema & Spice” ma łączyć tematykę kina i kulinariów, zaś „Grill Girls” skupi się już wyłącznie na gotowaniu.

Yahoo! pochwaliło się także podpisaniem umowy z federacją wrestlingową WWE. Od lata w serwisie pojawią się więc nowe, ekskluzywne programy poświęcone wrestlingowi, transmisje na żywo oraz archiwalne nagrania z walk. Amerykański portal rozwija też swoją współpracę z telewizjami ABC oraz NBC. Wspólnie z tą pierwszą stworzy programy "World News Beyond the Headlines" z ciekawymi wiadomościami z całego świata oraz "Nightline: Online" i "GMA Live" – internetowe dodatki do „Nightline” oraz „Good Morning America”, zaś z drugą biznesową audycję „Talking Numbers”.

Do partnerów Yahoo! dołączyło również wydawnictwo Conde Nast. W amerykańskim serwisie mają pojawiać się tworzone przez nie treści związane z jego największymi markami, choć szczegóły tej umowy nie zostały jeszcze ujawnione.

W związku z nową zawartością, Yahoo! rozwija również swoją platformę reklamową. Firma niedługo ma zaprezentować reklamodawcom usługę Yahoo! Stream Ads, zintegrowaną z systemem personalizacji treści na stronie głównej serwisu. Pojawić ma się też Billboard – duża reklama graficzna w górnej części witryny oraz dodatkowa oferta do zakupu przestrzeni reklamowej w materiałach wideo, uwzględniająca podział treści multimedialnych na 18 tematycznych kategorii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe multimedialne treści od Yahoo!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl