SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe pismo dla miłośników sportów motorowych

W maju ukazał się pierwszy numer magazynu sportów motorowych o nazwie 'Auto Klub', wydawany przez Go-rally

Wydaniu czerwcowego numeru będzie towarzyszyła kampania reklamowa.

Tytuł ukazał się w nakładzie 15 tysięcy egzemplarzy w cenie 11,50 złotych. Pismo skierowane jest głownie do mężczyzn w wieku 15-32 lat, zamieszkujących większe miasta ze średnim i wyższym wykształceniem, dobrze zarabiający, którzy interesują się motoryzacją. Jak powiedział Marcin Biernacki, redaktor naczelny „Auto Klub”, pismo porusza tematykę sportową, ale związaną z samochodami. – Uznaliśmy, że brakuje na rynku tego typu pisma i dlatego postanowiliśmy stworzyć „Auto Klub”. Pismo wspiera istniejąca od pięciu lat strona internetowa wutoklub.pl – dodał. Wydaniu czerwcowego numeru będzie towarzyszyła kampania reklamowa w telewizji (TVN Turbo) oraz w radiu (Radio PIN, Radio Wa-wa). Za kreację i zakup mediów odpowiada agencja DSK, kampania potrwa tydzień.

 – Zamierzamy co miesiąc, przez tydzień wspierać każde wydanie „Auto Klubu”. Działania te potrwają do końca roku – powiedział Marcin Biernacki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe pismo dla miłośników sportów motorowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl