SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowojorski outdoor sprzedany

Niewielka hiszpańska firma Cemusa wygrała przetarg na zarządzanie nowojorską przestrzenią reklamową.

Cemusa będzie, wedle kontraktu, przez 20 lat sprzedawać powierzchnię reklamową np. na nowojorskich autobusach miejskich czy kioskach z gazetami. Kontrakt opiewa na miliard dolarów. Firma zapowiada stworzenie ok. stu nowych miejsc pracy w Nowym Jorku.

Zwycięstwo w tak dużym przetargu niezbyt znanej firmy jest sporym zaskoczeniem. Spodziewano się raczej wygranej którejś z dużych, amerykańskich firm, zajmujących się reklamą zewnętrzną, jak np. JC Deceaux czy Van Wagner.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowojorski outdoor sprzedany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl