SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange: co czwarta usterka Neostrady z winy klienta

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange, poinformował na firmowym blogu, że aż 25 procent zgłoszeń problemów z Neostradą jest nieuzasadniona i wynika z błędu użytkowników.

Orange: co czwarta usterka Neostrady z winy klienta

Klienci dzwonią do Orange i zgłaszają usterkę związaną z Neostradą, nawet jeżeli wina leży po ich stronie. Dotyczy to nawet takich sytuacji, jak odpięty kabel czy uszkodzony komputer. W związku z tym od ubiegłego tygodnia operator zaczął pobierać opłaty za nieuzasadnione wezwanie technika. Sama wizyta i potwierdzenie, że winny jest użytkownik, kosztuje 39 złotych. Za naprawę usterki zapłacimy 99 złotych (czytaj o tym więcej).

Po ogłoszeniu informacji, że Orange wprowadza dodatkowe opłaty za pomoc techniczną, w internecie na operatora spadło sporo krytyki. To dlatego rzecznik firmy zdecydował się zainterweniować i przedstawić, jak sytuacja wygląda z perspektywy firmy. Przypomniał jednocześnie, że usterki wynikające z błędów Orange dalej będą naprawiane bezpłatnie, a ponadto jeżeli wina leży po stronie klienta, konsultant będzie miał obowiązek telefonicznie poinformować go o koszcie wizyty technika.

- Orange Polska nie jest jedyną firmą, która posiada tego typu płatną usługę. To nic nadzwyczajnego na rynku - pisze Jabczyński na blogu Orange. - Dlaczego ją wprowadziliśmy? Aż 25 proc. wszystkich zgłoszonych uszkodzeń Neostrady i usług z nią związanych, jest nieuzasadniona, bo przyczyna problemów nie leży po stronie Orange Polska. Wypnie się np. kabel albo uszkodzony jest komputer, a koszty wizyt techników pokrywamy z własnej kieszeni. To nie są małe pieniądze - dodaje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange: co czwarta usterka Neostrady z winy klienta

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emigrant
Co za arogant! To znaczy że 75% uaterek jest wynikiem partactwa dostawcy? To tak jak powiedzieć, że traktor ma 3 koła dobre, co tam że jedno zepsute! Też 75%
11 9
odpowiedź
User
Emigrant
Teraz Orange powinno płacić za usterki wynikające z ich winy!
12 9
odpowiedź
User
edek
Orange: 25% naszych Abonentów to gamonie. Przed podpisaniem umowy będziemy badać IQ i znajomość IT u potencjalnych klientów. Neostradę podłączymy wyłącznie tym, którzy zadeklarują i zarwarantują, że nie "uszkodzą" łącza.
10 8
odpowiedź
User
Emigrant
Orange to najgorszy syf w Polsce, tak jak Vodafone w Anglii. Porażka!!!
10 9
odpowiedź
User
miki
Jaki rzecznik taka informacja...
10 8
odpowiedź