SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen wybiera trzy agencje do obsługi marki Anwil w internecie

PKN Orlen rozpoczął równolegle trzy różne przetargi, w których wybierze trzy agencje interaktywne obsługujące markę Anwil.

Article

W pierwszym postępowaniu Orlen poprosił agencje o oferty na utworzenie kanału Anwil na YouTube. Wybrana firma będzie odpowiedzialna za tworzenie filmów, wykonywanie zdjęć i wrzucenie ich na kanał marki, pozyskanie fanów i subskrybentów, pozycjonowanie kanału i jego moderowanie. Zajmie się też tworzeniem kampanii reklamowych z udziałem influencerów, tworzenie kampanii reklamowych TrueView: TrueView In-Stream oraz TrueView Discovery itp. Zainteresowani mogą składać oferty do 30 listopada.

W drugim przetargu zostanie wybrana agencja odpowiedzialna za przygotowanie strategii kampanii Anwilu w mediach społecznościowych i przeglądarkach internetowych, m.in. na takich platformach, jak YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin. Agencja ta zajmie się utworzeniem profili marki Anwil w tych serwisach oraz przygotuje długofalową strategię kampanii promocyjnych Anwilu w nich na lata 2019-2021. To postępowanie trwa do 30 listopada.

Trzeci przetarg dotyczy z kolei pozycjonowania strony internetowej www.anwil.pl narzędziami SEO i Google Adwords. Wybrana firma zajmie się opracowaniem strategii kampanii SEO i Google Adwords, promocją w mapach Google, kampanią YouTube.
To postępowanie również trwa do 30 listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orlen wybiera trzy agencje do obsługi marki Anwil w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl