SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Outdoorowa kampania społeczna widoczna tylko dla dzieci (wideo)

Hiszpańska fundacja ANAR w swojej kampanii przeciwko przemocy wobec dzieci wykorzystała reklamy outdoorowe widoczne tylko dla najmłodszych.

Outdoorowa kampania społeczna widoczna tylko dla dzieci (wideo)

Gdy dorośli patrzą na promującą kampanię grafikę, mają zobaczyć smutnego chłopca i napis: Czasem przemoc dostrzegają tylko dzieci, które są jej ofiarami. Dzieci do 10 roku życia z kolei zobaczą tego samego chłopca, ale ze śladami pobicia na twarzy. Dodatkowo, na dole zdjęcia pojawia się też numer fundacji ANAR, na który mogą dzwonić ofiary przemocy w rodzinie.

Plakaty wykorzystane w kampanii zostały stworzone z wykorzystaniem stereogramów soczewkowych. Dzięki zastosowaniu tej technologii, zależnie od tego pod jakim kątem się spojrzy, zobaczy się inny obraz. Dlatego dorośli, patrząc na plakaty z większej wysokości niż dzieci, widzą łagodniejszą wersję grafiki.

Kampanię przygotował hiszpański oddział agencji Grey. Twórcy zapewniają, że akcja osiągnęła swój cel - udało się zwiększyć społeczną świadomość istnienia fundacji ANAR i jej linii telefonicznej dla dzieci i nastolatków cierpiących z powodu przemocy w rodzinie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Outdoorowa kampania społeczna widoczna tylko dla dzieci (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl