SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ozon bez szefowej marketingu

Agnieszka Kamola rozstała się z wydawnictwem Ozon Media

Agnieszka Kamola, dyrektor marketingu Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", pożegnała się z firmą.

- Powodem jest rozbieżność koncepcji i strategii dla nowego tygodnika OZON w zarządzie spółki, w skład którego wchodziła też Agnieszka Kamola - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.

"Mieliśmy różne wizje dotyczące dalszego rozwoju produktu" komentują wspólnie Prezes Jan Dybczyński i Agnieszka Kamola.

Pierwszy numer "Ozonu" ukazał się 21 kwietnia. Według danych wydawcy sprzedał się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ozon bez szefowej marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl