SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pełniejszy smak życia"

Kampania reklamowa Primy Finezji.

Od początku września rusza telewizyjna kampania reklamowa kawy mielonej Primy Finezji. Jej celem jest budowanie wizerunku Primy Finezji i pozyskanie nowych konsumentów kawy. Za kreację odpowiada agencja Grey Worldwide, zaś za planowanie mediów MediaCom Warszawa.

Emisja 30- i 15- sekundowych spotów rozpocznie się we wrześniu. Mediaplan obejmuje następujące stacje telewizyjne TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, POLSAT, TV4 oraz kanały tematyczne. Kampania potrwa do połowy listopada.

         

Film reklamowy marki Primy Finezji przedstawia sytuacje dnia codziennego. Spot pokazuje chwile spędzane w rodzinnym gronie, gdy możemy rozmawiać, śmiać się i plotkować przy filiżance ulubionej kawy. Razem z Primą Finezją bohaterowie mają czas na celebrowanie pięknych, spokojnych, popołudniowych chwil w gronie rodzinnym. Podejście do komunikacji marki poprzez portretowanie sytuacji z codziennego życia rodziny zyskało znaczne uznanie klientów w przeprowadzonych badaniach konsumenckich tak jakościowych, jak i ilościowych.

Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 - 49 lat, mieszkający w małych i średnich miastach, wyznający tradycyjne wartości - z rodziną na pierwszym miejscu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Pełniejszy smak życia"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl