SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Penthouse stawia na telewizję

Penthouse Media Group Inc. pozyskała 48 milionów USD na nowe projekty telewizyjne.

Firma Penthouse planuje uruchomić nowe  kanały erotyczne. W tym celu pozyskano Jima Englisha, wcześniej zajmujący stanowisko prezesa w firmie Playboy Entertainment oraz 48 milionów USD.

Penthouse zamierza przeznaczyć uzyskany dochód na stworzenie firmowych kanałów, które stanowiłyby konkurencję w stosunku do kanałów Playboy Network, Spice Network (którego właścicielem jest  Playboy), oraz kanału erotycznego TEN (The Erotic Network) firmy  New Frontier. Firma PMGI jest przekonana, że marka Penthouse i renoma zdobyta dzięki wysokiej jakości programom emitowanym w  sieciach telewizyjnych Penthousa, umożliwi firmie nie tylko  zwiększenie swojego udziału w rynku, ale także przejęcie znacznej  jego części zajmowanej do tej pory przez konkurentów.

"Penthouse  ma przewagę nad innymi firmami dzięki temu, że może zdobywać  klientów za pomocą swoich magazynów, stron internetowych, klubów i  bezprzewodowych środków przekazu" - powiedział prezes zarządu  PMGI, Marc H. Bell.

Bell dodał także: "Nowa runda finansowania jest wyrazem zaufania do PMGI, zarządu i planu operacyjnego. Dzięki zdobytym środkom, firma Penthouse będzie mogła uruchomić swoje sieci telewizyjne. Aby to ułatwić, zaprosiliśmy do współpracy Jamesa English, który wcześniej był prezesem firmy Playboy Entertainment Group oraz sieci Playboy TV. Wierzymy, że Jim ma kreatywną wizję nowej sieci i zdolności potrzebne do jej uruchomienia. Jim jest prawdziwym geniuszem, jeżeli chodzi o rozpowszechnianie, marketing i produkcję programów. Jego wiedza i doświadczenie pomogą nam odnieść globalny sukces. Bardzo się cieszymy z tego, iż Jim zdecydował się dołączyć do zespołu Penthouse".

Firma PMGI będzie rozpowszechniała treści firmowane nazwą  Penthouse przy wykorzystaniu cyfrowych usług Video-on-Demand  (wideo na żądanie), pay-per-view (płać i oglądaj) oraz kanałów  abonenckich. James English zapewnia, że kanały Penthouse  dostarczane w Ameryce Północnej za pomocą kabli i drogą  satelitarną będą miały konkurencyjne ceny. Zgodnie z tradycją  Penthousa w nadawanych programach będą brały udział najpiękniejsze  kobiety świata. Wszystkie programy będą prezentowane wyłącznie w  wysokiej rozdzielczości.

"To bardzo ekscytujący czas - powiedział  English. - Stoi przede mną kolejna szansa robienia tego, co  potrafię najlepiej - łączenia treści i najnowszych technologii.
Marka Penthouse jest znana na całym świecie. Firma Penthouse, z  nowym właścicielem, zarządem i funduszami, zdobędzie mocną pozycję  w sieciach kablowych i satelitarnych, a także będzie w stanie  wykorzystać nowe technologie, takie jak przekaz bezprzewodowy."

Przewiduje się, że w ciągu najbliższych kilku lat produkty  firmowane nazwą Penthouse będą dostępne w usłudze VOD na całym  rynku. Nastąpi także dalszy rozwój firmy na całym świecie po uruchomieniu sieci w Ameryce Łacińskiej, Europie i Azji. Będzie to  uzupełnieniem globalnej sieci dystrybucji detalicznej programów  Penthouse.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Penthouse stawia na telewizję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl