SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza reklama z wykorzystaniem nowego Poke Facebooka (wideo)

Delta Lingerie, firma zajmująca się sprzedażą bielizny damskiej, jako pierwsza wykorzystała nową funkcję Facebooka do reklamy.

Pierwsza reklama z wykorzystaniem nowego Poke Facebooka (wideo)

Facebook zupełnie odmienił opcję Poke pod koniec ubiegłego roku (więcej na ten temat). Nowa funkcja, póki co dostępna tylko dla użytkowników iPhone'ów, pozwala wysyłać innym osobom grafiki lub krótkie nagrania wideo, automatycznie kasujące się po kilku sekundach.

Delta Lingerie uznało, że taki rodzaj wiadomości to dobry nośnik dla reklamy, którą dla firmy przygotowała agencja Grey Israel. Na krótkich filmach widać modelkę ubierającą rajstopy marki Delta. Na końcu pojawia się informacja o promocji dostępnej na stronie internetowej ich producenta. Spoty był nagrywane przez agentów modelek, co miało nadać im większej autentyczności.



Powstałe nagrania wysyłano do fanów marki i modelki na Facebooki. W związku z tym, że jednego Poke'a można przesłać maksymalnie do 40 osób, agencja Grey Israel musiała tworzyć nowy film za każdym razem po osiągnięciu tego limitu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsza reklama z wykorzystaniem nowego Poke Facebooka (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wątpliwy
nie widzę w tej kampanii nic urzekającego. Może dlatego, że nie noszę rajstop.
odpowiedź
User
Man in tights
Dobre dla facetów w rajtuzach!
odpowiedź