SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plany G+J Polska

G+J Polska zwiększy swój tegoroczny budżet marketingowy o 30-40 proc.

Wydawnictwo G+J Polska zamierza zwiększyć swoje tegoroczne wydatki na marketing o blisko 30-40 proc. - informuje "Media&Marketing Polska".
 
W ub.r. firma na promocję swoich tytułów wydała według danych cennikowych blisko 42 mln zł (dane Expert Monitor, bez autopromocji). G+J Polska zamierza w tym roku wprowadzić na rynek szereg wydań specjalnych. Najwięcej takich numerów będzie miał "Focus" - 12. Jesienią tego roku spółka planuje ponadto launch pisma luksusowego dla kobiet. Nie będzie to tytuł licencyjny. Jego wydawcą będzie Izabela Zaleska, wydawca także "Gali" i "Glamoura".
 
Za obsługę mediową G+J Polska odpowiada dom mediowy Starcom.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Plany G+J Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl