SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma "n" - władza widza

Już wkrótce widzowie platformy "n" w trakcie reklamówki będą mogli kliknąć w produkt, żeby się dowiedzieć, ile kosztuje i gdzie można go kupić

Do nadawania nowych form reklam już jesienią chce zachęcać w swoich kanałach platforma "n" grupy ITI - dowiedziała się "Rz".

Z nowych możliwości będą w pełni mogli korzystać ci, którzy kupią dekodery z możliwością nagrywania programu (PVR).

- PVR umożliwia widzom przeskakiwanie i omijanie spotów, ale w zamian daje możliwość nadawania całej gamy zupełnie nowych reklam. U nas będzie można np. w czasie nadawania programu kliknąć w produkt i przejść do szczegółowych informacji na jego temat. Chcemy wykorzystywać do tego możliwości, jakie daje Internet. Reklamodawcy są bardzo zainteresowani takimi formami reklamy - mówi "Rz" Maciej Sojka, prezes "n".

Podobne reklamy nadaje w Polsce od kilku lat Canal+ na konkurencyjnej Cyfrze+. Tam taka reklama może mieć aż dziesięć podstron. Cyfrowy Polsat dotychczas zamieszczał takie autoreklamy przy promocji swojej platformy.

Platforma "n" zapowiada też, że w reklamówkach chce wykorzystywać Internet. Niewykluczone więc, że niedługo pojawi się nieobecny tu dotychczas, modny na Zachodzie T-commerce, czyli telewizyjne reklamy, w które można kliknąć i przy użyciu Internetu znaleźć się na stronie oferującej zakup właśnie oglądanego ubrania czy sprzętu. Czy wprowadzi ją "n"? -Nie w pierwszej fazie -ucina Maciej Sojka.

Platforma "n"  wystartowała w październiku 2006. Ma około 100 tys. abonentów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Platforma "n" - władza widza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl