SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podcasting może rozwinąć się dzięki Google

Google może wpłynąć na rozwój podcastingu udoskonalając program umożliwiający dodawanie reklam do audycji.

Wzrost znaczenia podcastów jako narzędzia wykorzystywanego przez użytkowników stron społecznościowych takich jak MySpace czy Grono nie spełnia oczekiwań, jednak analitycy eMarketer przewiduję, że zmieni się to w najbliższych latach dzięki Google.

James Belcher z eMarketer twierdzi, że kwoty przeznaczana na reklamę przez podcast wzrosną z 80 milionów dolarów w 2006 roku do 400 milionów w 2011. Stanie się to dzięki Google, który udoskonali program AdSense pozwalający „podcastowiczom” na dodawanie reklam do swoich audycji.

Chociaż rynek podcastów wydaje się mały to jego twórcy i ich słuchacze są grupami bardzo łatwymi do opisania, posiadającymi stałe preferencje i co najważniejsze - wiernymi. Połączenie niskich kosztów reklam i możliwości precyzyjnego dotarcia do grup docelowych sprawia, że rynek podcastów może stać się w niedalekiej przyszłości wartościowym medium dla reklamodawców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Podcasting może rozwinąć się dzięki Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl