SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pop-up za pozwoleniem

Okienka pop-up wymagają pozwolenia

Okienka pop-up wymagają pozwolenia, przynajmniej w Niemczech. Nie chodzi o wszystkie reklamy tego typu, ale o te, wyświetlane bez zgody właściciela strony, podczas pobytu na jego witrynie. Hertz Autovermietung może wygrać tego rodzaju spór z Clarią, znaną przedtem pod nazwą Gator. Hertz, firma wynajmująca samochody była narażona na pokazywanie podczas odwiedzin jej strony reklam konkurencji oraz zachęt do zakupu innych towarów i usług.

Widzieli je ci z użytkowników, którzy wcześniej zainstalowali na swoich maszynach program typu adware, badający ruch użytkownika w sieci i na jego podstawie wybierający dla niego odpowiednie zestawy reklam. Czasem włączanie się reklamowych szpiegów przebiegać może bez wiedzy użytkownika, dokonując się w tle podczas instalowania np. programów wymiany plików.

Sąd z niemieckiej Kolonii nakazał firmie Claria wyłączenie reklam pokazujących się podczas wizyty na stronie Hertza. Naruszenie postanowienia może byłego Gatora kosztować nawet 300 tys. dolarów.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pop-up za pozwoleniem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl