SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Globalnej Jakości Edelman

Edelman Polska poinformowała o wprowadzeniu w biurze w Warszawie Programu Globalnej Jakości Edelman (Edelman Global Quality Program).

Program Globalnej Jakości to obowiązujący we wszystkich biurach agencji Edelman na świecie zbiór definicji, procedur, programów szkoleniowych oraz systemów weryfikacji i ocen, opracowany w celu zapewnienia szeroko rozumianej jakości, zarówno w sferze obsługi klientów, procesów pracy na wszystkich i stanowiskach oraz pożądanych zachowań pracowników.

- „W pierwszej kolejności będziemy dążyć do zapewnienia wysokich standardów jakości w obsłudze klienta.” - mówi Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny Edelman Polska. „Zamierzamy budować i utrzymywać partnerskie, twórcze i długofalowe relacje z klientami, rozpoznawać ich potrzeby i zaspokajać je, wykorzystując nasze doświadczenie, umiejętność strategicznego myślenia i kreowania niepowtarzalnych rozwiązań.” – podkreśla Barbara Kwiecień.

Program Globalnej Jakości Edelman opisany jest w Polityce Jakości, a jego zasady szczegółowo reguluje Podręcznik Procedur. W obu dokumentach poruszone są takie kwestie, jak m.in.: standardy w zakresie obsługi klienta, rozwój osobisty pracowników i zdobywanie nowych umiejętności w dziedzinie planowania i zarządzania finansami oraz kierowania zespołem, a także kierunki rozwoju organizacji i świadczonych przez nią usług.

Za pośrednictwem programu szkoleniowego Edel-U, stanowiącego ważny element Programu Globalnej Jakości Edelman, pracownicy na całym świecie mogą indywidualnie poszerzać swoje kompetencje oraz doskonalić umiejętności. Do weryfikacji efektów wprowadzania Programu Globalnej Jakości Edelman służą tzw. Skorygowane Pakiety Pracy i System Oceny. Określają one stopień odpowiedzialności każdego pracownika w zakresie stosowania procedur jakości. W ich ramach oferowany jest także system indywidualnych nagród i wyróżnień dla pracowników.

Satysfakcja E2 to specjalnie opracowany system weryfikacji poziomu zadowolenia klientów. Klienci wypowiadają się na temat pracy konsultantów w ankiecie, którą otrzymują za pośrednictwem Internetu. Na podstawie pozyskanych informacji konsultanci wprowadzają zmiany oraz ulepszenia w swojej pracy. Ponadto, wyniki ankiety stanowią podstawę do nagradzania pracowników.

Na szczeblu korporacyjnym, raz w roku pięciu pracowników agencji Edelman otrzymuje nagrody (Quality Hero Awards) za wyznaczanie nowych standardów jakości. Nagradzane są także zespoły pracowników. Każdy członek wyróżnionego zespołu otrzymuje indywidualną nagrodę, a cały zespół - kwotę w wysokości 5 tysięcy dolarów.

Nad wprowadzaniem i utrzymaniem systemu jakości na świecie czuwa Chief Quality Officer Janice Rotchstein, a w poszczególnych biurach specjalnie wyznaczeni pracownicy - czytamy w informacji  Edelman Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Globalnej Jakości Edelman

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl