SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Scroogled: kolejna kampania Microsoftu przeciwko Google (wideo)

Microsoft uruchomił internetową kampanię Scroogled, w której odradza robienie świątecznych zakupów z pomocą wyszukiwarki Google i Google Shopping. Zamiast tego gigant z Redmond poleca swój produkt - Bing.

Scroogled: kolejna kampania Microsoftu przeciwko Google (wideo)

Na założonym specjalnie w tym celu serwisie, Scroogled, Microsoft informuje internautów o tym jak w ostatnich miesiącach zmieniły się praktyki biznesowe Google. Gigant z Redmond przypomina o tym, jak Google w 2004 roku zastrzegało, że nigdy nie będzie można zapłacić za miejsce w wyszukiwarce. Tymczasem od końca maja bieżącego roku system wyszukiwania produktów promuje reklamodawców internetowego giganta.

Wyszukiwarka Google Shopping wyświetla wyniki, w których najwyżej znajdują się pozycje sponsorowane, choć włączone jest szeregowanie na podstawie istotności. Zdaniem Microsoftu takie działanie utrudnia konsumentom znalezienie faktycznie najkorzystniejszych ofert.

Gigant z Redmond zachęca, by w okresie świątecznych zakupów zacząć korzystać z Bing. Wyszukiwarka Microsoftu nie uzależnia bowiem wyników od wpływów z reklam.

Stronę Scroogled można odwiedzić tutaj.

To już kolejna w ostatnim czasie akcja Microsoftu wymierzona w Google. We wrześniu gigant z Redmond rozpoczął kampanię „Bing it On” (czytaj więcej) zachęcającą internautów do porównania wyników Bing i Google, a później przypominał karę nałożoną na Google przez amerykańską Federalną Komisję Handlu (czytaj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Scroogled: kolejna kampania Microsoftu przeciwko Google (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl