SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef WPP ostrzega przed 'dwutorowym' rozwojem branży

Sir Martin Sorrell, szef drugiej co do wielkości korporacji w branży reklamowej, jest zaniepokojony sposobem, w jaki rozwija się współczesny rynek reklamowy i marketingowy.

Zdaniem Sorrella dynamiczny wzrost odnotowuje dziś reklama w krajach rozwijających się (Ameryka Środkowa, Europa Centralna) oraz w internecie. Znacznie gorzej branża reklamowa radzi sobie w tradycyjnych mediach, jak prasa drukowana czy telewizja, oraz w krajach rozwiniętych.

Zaniepokojenie to zapewne wynika z wyników finansowych firmy WPP. Obroty firmy wzrosły co prawda w pierwszej połowie roku o 6%, to w Wielkiej Brytanii wzrosły one tylko o 2,7 %. W Azji i Ameryce Południowej obroty koncernu wzrosły aż o 12,6 %.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szef WPP ostrzega przed 'dwutorowym' rozwojem branży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl