TBS odnawia porozumienie z Nascar.com
Firma Turner Broadcasting System (TBS) przedłużyła na następne lataumowę z organizacją Nascar na prowadzenie jej oficjalnego serwisuinternetowego.
Umowę, której szczegółów finansowych nie ujawniono, przedłużonodo 2015 roku - informuje serwis Brandweek.
W ramach porozumienia, należąca do koncernu medialnego TimeWarner TBS, oprócz prowadzenia witryny Nascar.com, będziewspółpracować z organizacją prowadzącą cieszące się dużąpopularnością w USA serie wyścigów samochodów seryjnych, także nadtworzeniem treści oraz na rynku e-commerce i przy sprzedaży biletówna wyścigi.
TBS prowadzi serwis Nascar.com od 2001 roku. Od tamtego czasuprzeciętna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających go wkażdym miesiącu zwiększyła się o 25 procent. Z kolei w minionymroku witryna zanotowała podwójny wzrost liczby odsłon stron (1,4miliarda), a internauci obejrzeli na niej ponad 25 milionów klipówwideo.
Oprócz współpracy na rynku internetowym, TBS przez ostatnie 25lat miała również telewizyjne prawa do pokazywania relacji zwyścigów Nascar.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: TBS odnawia porozumienie z Nascar.com