SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja publiczna wspiera Rydzyka

W styczniu ruszy kampania informacyjna, która ma przekonać Polaków do regularnego płacenia abonamentu.

Spoty i ogłoszenia pojawią się jednak wyłącznie w mediach katolickich i w niszowych pismach branżowych - podał "Newsweek".

Zgodnie z dokumentem TVP, do którego dotarł "Newsweek", telewizja publiczna chce wydać 425 tys. zł na promocję m.in. w Telewizji Trwam, w tygodnikach "Niedziela" i "Gość Niedzielny" oraz w miesięcznikach "Różaniec", "Pszczelarstwo", "Kwietnik" i "Lancet".

W gmachu TVP mówi się, że to Anna Milewska, członek zarządu TVP z ramienia Samoobrony, stoi za pomysłem kampanii.

Milewska jednak zastrzega, że ostateczna decyzja w sprawie reklam w telewizji o. Rydzyka jeszcze nie zapadła. - Na razie robimy testy. Nie potrafię powiedzieć, czy na pewno wykupimy tam reklamy - dodaje dla "Newsweeka".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja publiczna wspiera Rydzyka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl