SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Toyota Motor Poland informuje o wyprzedaży

Agencja Saatchi & Saatchi opracowała kampanię wyprzedażową dla Toyota Motor Poland.

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem przygotowanej na zlecenie koncernu Toyota Motor Poland kampanii reklamowej informującej o korzystnej sprzedaży samochodów z rocznika 2005.
 
Komunikat reklamowy wyróżnia tę markę spośród przekazów reklamowych związanych z wyprzedażami innych marek samochodowych.
 
Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą Toyoty. Ma ona zwrócić uwagę klientów ceniących bezpieczeństwo, jakość oraz nowoczesność za przystępną cenę, którzy decydują się na kupno bezpiecznego i bezawaryjnego samochodu, co procentuje w kolejnych latach użytkowania.
 
Kampania obejmuje prasę, radio i internet.
 
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.
 
Klient: Toyota Motor Poland
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Jacek Pawlak, Krzysztof Prus, Robert Hoffman
Przedstawiciele agencji: Piotr Niemczyński, Katarzyna Kwiecińska
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Bartek Grala
Copywriter: Daniel Piecka
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Toyota Motor Poland informuje o wyprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl