SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter współpracuje z WPP

Największa agencja reklamowa na świecie, WPP, rozpoczęła oficjalną współpracę z Twitterem.

Twitter współpracuje z WPP

W ramach partnerstwa popularny serwis mikroblogowy będzie udostępniał WPP dane na temat zachowań użytkowników. Dzięki temu agencja ma być w stanie stworzyć lepszy system targetowania reklam na Twitterze. Ponadto z uzyskanych dzięki tej umowie informacji korzystać będą mogły też firmy należące do WPP, takie jak Kantar, Wunderman czy GroupM. Agencja zamierza także umieszczać dane z Twittera w swoich usługach analitycznych i stworzyć nowe oferty nastawione na wykorzystanie tego medium.

Nie wiadomo, jaką sumę Twitter otrzymał od brytyjskiego giganta branży reklamowej. W kwietniu jednak na podobnej, wieloletniej umowie z domem mediowym Starcom MediaVest mikroblogowa platforma miała zarobić nawet kilkaset milionów dolarów (czytaj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter współpracuje z WPP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl