SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ubrania i sprzęt - świąteczne hity w amerykańskiej sieci

Amerykanie kupujący w sieci w okresie świątecznym wydali ponad 30 mld dolarów.

Według raportu Holiday eSpending Report 2005 specjalistów z firm Goldman Sachs, Nielsen//NetRatings oraz Harris Interactive to o 30 proc. więcej niż w roku minionym (nie wliczając podróży).

Najwięcej wydawano w tym roku m.in. na odzież. Kategoria ta wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem o 42 proc. W sumie było to około 5,349 mld dolarów. Na drugiej pozycji na największym internetowym rynku świata znalazły się peryferia i sprzęt komputerowy z wydatkami na poziomie 4,821 mld dolarów i wzrostem w stosunku do poprzedniego roku o 126 proc. Była to kategoria o najwyższym wzroście zanotowanym w tym roku.

Podobnym, w wysokości 4,793 mld wynikiem pochwalić mogła się druga pod względem wysokości wzrostu kategoria, elektronika konsumencka (109 proc.). Ciekawie wygląda tegoroczny wynik sprzedaży gier wideo, które wygenerowały 2,296 mld dolarów przychodu, co jest wynikiem o 9 proc. niższym od zeszłorocznego.

Badany okres to dni od 29 października do 23 grudnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ubrania i sprzęt - świąteczne hity w amerykańskiej sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl