SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udane wdrożenie Comarch w Vivatel Bułgaria

Comarch wdrożył system obsługi partnerów dla trzeciego największego operatora telekomunikacyjnego w Bułgarii.

Comarch zakończył wdrożenie własnego systemu Dealer Management System w Vivatel (BTC Mobile), trzecim największym operatorze GSM w Bułgarii. Comarch DMS będzie obsługiwał sprzedaż usług telekomunikacyjnych Vivatel przez sieć dealerów i sklepów własnych operatora. To kolejna implementacja systemu Comarch DMS w sektorze telekomunikacyjnym. Wcześniej rozwiązanie zostało wdrożone w Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz u operatora GSM Bite na Litwie.

- System Comarch DMS pozwolił Vivatel wprowadzić na bułgarski rynek nowy, znacznie wyższy poziom obsługi klienta, który teraz może wejść do któregokolwiek sklepu operatora lub jego partnera, wybrać numer i natychmiastowo aktywować żądane usługi. Wszystkie te czynności zajmą mniej niż dziesięć minut, a wybrana opcja działa jeszcze zanim klient zdąży wyjść ze sklepu. Takie usprawnienie obsługi klienta miało duże znaczenie dla końcowego sukcesu, jakim okazało się uruchomienie przez Vivatel usługi Post-Paid dla klientów indywidualnych – mówi John Melton, Vivatel CIO.

- Nasz projekt wymagał dostarczenia aplikacji z angielskim i bułgarskim interfejsem, która dodatkowo byłaby zintegrowana z istniejącymi już u klienta systemami: billingowym, obsługi klienta oraz zarządzania firmą. Niezależnie od bardzo napiętego harmonogramu prac, typowego dla wdrożenia u operatora uruchamiającego działalność, wszystko udało się zrealizować bardzo dobrze, dzięki bliskiej współpracy między specjalistami IT obu firm. Referencja od Vivatel będzie dla nas bardzo pomocna przy zdobywaniu następnych klientów. – mówi Krzysztof Kluszczyński, Dyrektor Wykonawczy Sektora Telekomunikacyjnego, Comarch.

Comarch DMS to scentralizowane, łatwe w użyciu rozwiązanie do obsługi współpracy operatora z partnerami. System umożliwia dostarczanie szerokiej gamy usług wliczając GSM post-paid oraz przyjmowanie płatności w formie faktur i rachunków. W chwili obecnej system jest w pełni zintegrowany z systemem zarządzania sprzedażą we wszystkich oddziałach Vivatel działając w kilkuset punktach sprzedaży w całej Bułgarii

Vivatel (BTC Mobile) to trzeci największy operator GSM w Bułgarii. W ciągu tylko pięciu miesięcy, pomiędzy listopadem 2005 i marcem 2006 zdobył ponad 270 tysięcy klientów nie zwalniając tempa rozwoju, którego tempo ma być utrzymane minimum przez następne 12 miesięcy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udane wdrożenie Comarch w Vivatel Bułgaria

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl