SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy iTunes wolą Volkswagena

Ruch w popularnym serwisie sprzedającym muzykę skoczył w minionym roku o 241 proc.

Według analityków z Nielsen/NetRatings najpopularniejszy serwis internetowy sprzedający legalną muzykę zyskiwał m.in. dzięki nastolatkom. Badania pokazały też, że użytkownicy muzycznego serwisu Apple częściej niż inni użytkownicy sieci skłaniają się ku marce Volkswagen. Analitycy zbadali jeszcze kilka innych preferencji użytkowników serwisu nie powiązanych bezpośrednio z zakupami muzyki w sieci, w tym ich upodobania alkoholowe. Na pierwszym miejscu przed importowanymi i lokalnymi markami piwa znalazł się cydr, jabłkowy napój alkoholowy.

Liczba unikalnych użytkowników w serwisie w grudniu minionego roku wyniosła 20,7 mln osób. To spory wzrost w porównaniu do rezultatu z roku 2004, kiedy grudniowe odwiedziny Amerykanów w iTunes zamknęły się liczbą 6,1 mln. 20,7 mln odwiedzających można przełożyć na niemal 14 proc. z amerykańskiej populacji internautów. Najczęściej serwis odwiedzają nastoletni internauci (dwukrotnie częściej niż przeciętni użytkownicy sieci). W serwisie częściej można też spotkać Amerykanina niż Amerykankę (54 proc. do 46 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy iTunes wolą Volkswagena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl