SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vans zacieśnia współpracę z Front Design

Firma Vans po raz drugi powierzyła tej warszawskiej agencji konsultingowej produkcję materiałów BTL na polski rynek.

„Współpraca z tak renomowanym i znanym klientem jest dla nas nie tylko nobilitacją, ale i ciekawym wyzwaniem – tworząc projekty musimy myśleć o dotarciu do bardzo specyficznej grupy docelowej, jaką są klienci marki Vans” – komentuje dyrektor kreatywny Front Design, Rafał Krystosiak.

Amerykańska firma produkuje buty i odzież dla m.in. skateboarderów, surferów, snowboarderów oraz osób uprawiających inne sporty ekstremalne. Oczywiście nie każdy klient Vans jest sportowcem – marka jest skierowana do wszystkich ludzi, którzy utożsamiają się z kulturą powiązaną z wyżej wymienionymi sposobami spędzania czasu. „Vans to styl młodych i odważnych ludzi, którzy cenią sobie wolność i niezależność. Do takich osób trzeba dotrzeć ich językiem” – opowiada Rafał.

Język, którego użyto na plakacie sprzedażowym marki Vans, jaki 1 września pojawi się w sieci sklepów CroppTown, wyszedł wprost od najnowszej oferty firmy. Każdy, kto zakupi parę butów Vans, otrzyma w prezencie mixtape znanego polskiego rapera o pseudonimie Numer Raz. Front Design pozostając w stylistyce hip hopowej, stworzył hasło „bity za buty”, które - upraszczając i rozszyfrowując młodzieżowy slang – oznacza „muzyka za buty”. Bitem (ang. beat) w hip hopie nazywamy podkład do którego raper „dośpiewuje” tekst, pojedyncze uderzenie perkusji (zwykle stopy) lub po prostu rytm. <<Wraz z informacją „Numer Raz. Mixtape za free”, nasz przekaz jest w 100% klarowny dla każdego fana tej muzyki” – dodaje copywriter Front Design, Łukasz Napora.

Projekt graficzny przedstawia uskrzydlone buty Vans. Sposób wykonania plakatu również odnosi się do ostrej i buntowniczej natury młodzieży identyfikującej się ze stylem życia promowanego przez markę. „Hip hop to kultura miejska, często bloki – utrzymując się wyłącznie w czerni, bieli i odcieniach szarości, chcieliśmy wiernie oddać szorstki klimat tej rzeczywistości” – komentuje Rafał. „Mamy nadzieję, że jeszcze nieraz będziemy mogli skierować naszą kreatywność na podobne tory”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vans zacieśnia współpracę z Front Design

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl