SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel sieci Era redukuje koszty zatrudnienia i reklamy

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator mobilnej sieci Era,prowadzi proces obniżania kosztów pozyskania klienta, wynika zkomunikatu spółki-matki PTC, Deutsche Telekom.

Właściciel sieci Era redukuje koszty zatrudnienia i reklamy

"Koszty pozyskania i utrzymania klientów w Polsce są redukowane.W związku z tym PTC obniża m.in. koszty związane z reklamą izatrudnienie. Rozłożenie w czasie wydatków i kosztów operacyjnychbędzie ściśle związane z rozwojem biznesu, tak aby uniknąć okresów,w których stałe koszty mogłyby rosnąć" - czytamy w komunikacie.

Deutsche Telekom poinformował też, że koszty pozyskanie PTCwzrosły znacznie, a jej wyniki finansowe pogorszyły się m.in. wwyniku znacznego osłabienia kursu złotego. Jednocześnie zaznaczono,że w I kwartale liczba klientów kontraktowych PTC wzrosła o 198tys. netto (wobec 190 tys. w analogicznym okresie ubiegłegoroku).

W lutym PTC informowała, że łączna liczba jej klientów osiągnęła13,273 mln i była wyższa o 2,1% w stosunku do roku 2007. Liczbaklientów abonamentowych zwiększyła się o 17 % i na koniec 2008 rokuwynosiła 6,327 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Właściciel sieci Era redukuje koszty zatrudnienia i reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl