SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Woda źródlana promowana w Internecie

Eden Springs Poland prowadzi kolejną akcję promocyjną w Internecie.

1 lutego br. rusza druga część kampanii; pierwsza miała miejsce w połowie stycznia. Działania obejmują mailing do posiadaczy kont na portalach onet.pl i wp.pl, banery na gadu-gadu, a także artykuły sponsorowane na stronach skierowanych do kobiet (www.kobieta.onet.pl) oraz mężczyzn (www.facet.inetria.pl). Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży, dlatego na czas promocji firma proponuje internautom specjalne ceny pakietów obejmujących dostawy wody źródlanej Eden.

Kolejny raz zdecydowaliśmy się na działania w Internecie. Naszą grupą docelową są osoby świadomi zdrowego trybu życia, dla których ważna jest jakość wody i wygoda. Nasz komunikat kierujemy również do szefów i właścicieli firm, którzy dbają o warunki pracy swoich pracowników. Zatem mailing oraz obecność na tematycznych portalach internetowych są dla nas bardzo skutecznym kanałem komunikacyjnym – mówi Ewa Visan, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu  Eden Springs Poland.

Kreację do kampanii przygotowała warszawska agencja reklamowa Arip, z którą firma rozpoczęła współpracę od początku roku. Obsługą mediową zajmuje się Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Woda źródlana promowana w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl