SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wrześniowa „Gazeta Bankowa” w nowej odsłonie. W planach aplikacja mobilna

Wydawnictwo Fratria odświeżyło miesięcznik „Gazeta Bankowa”, który od wrześniowego wydania zyskał nowe barwy i nowe działy. W listopadzie redakcja uruchomi aplikację mobilną.

Wrześniowa „Gazeta Bankowa” w nowej odsłonie. W planach aplikacja mobilna

Odświeżeniu uległo logo „Gazety Bankowej”, które nie będzie już umieszczane na czerwonym tle. Pod nim na okładce pojawił się napis „Najstarszy magazyn ekonomiczny w Polsce” i ma on podkreślać markę pisma (do tej pory na niebieskim pasku pod logiem znajdowały się trzy hasła opisujące charakter gazety: finanse, banki, ubezpieczenia).

Okładka wrześniowego numeru „GB” jest kolorowa. Redaktor naczelny pisma Wojciech Surmacz nie wyklucza jednak, że od czasu do czasu na pierwszej stronie zagości czarno-białe zdjęcie. W nowym wydaniu zrezygnowano z przyporządkowania odrębnych kolorów każdej sekcji. Od tej pory w „Gazecie Bankowej” pojawiać się będą stonowane barwy.

Nowością jest dodatkowy spis treści, który na poziomej osi prezentuje najważniejsze i najciekawsze artykuły w numerze. Rozsiane do tej pory po całym numerze felietony zostały przeniesione na początek i umieszczone w jednej sekcji. Do grona stałych felietonistów dołączyła od września Carmen Tarcha, prezes spółki Quadrilion. Całkiem nowym działem jest również „Koniec biznesu”. - Będziemy pisać w nim o spółkach, które upadły oraz ludziach, którzy odeszli z biznesu albo zostali wyrzuceni z pracy - opisuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef „Gazety Bankowej”.

Obecnie trwają prace nad odświeżeniem portalu wGospodarce.pl, którego Wojciech Surmacz jest również redaktorem naczelnym. - Chcę, aby to był portal tylko o finansach, który będzie informował czytelnika na bieżąco o gospodarce, w którym przeczytać można będzie komentarze - tłumaczy Surmacz. - We wrześniu przeprowadzimy gruntowną zmianę layoutu wGospodarce.pl, który nawiązywać będzie do „Gazety Bankowej” - dodaje. Pierwsze zmiany w kontencie mają być wprowadzone w ciągu najbliższych dwóch tygodni.

Jeszcze w tym roku Fratria planuje uruchomienie aplikacji mobilnej „Gazety Bankowej”. Będzie ona na pewno dostępna dla urządzeń z iOS. Wydawca nie podjął jeszcze decyzji, czy uruchomiona zostanie również wersja na smartfony i tablety z Androidem i Windows Phone. - Trwają prace, chcemy ruszyć w listopadzie - zapowiada Wojciech Surmacz.

Wojciech Surmacz został redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” na początku maja (więcej na ten temat). Spółka Fratria przejęła wydawanie „Gazety Bankowej” od swojego większościowego udziałowca spółki Apella w października ub.r. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wrześniowa „Gazeta Bankowa” w nowej odsłonie. W planach aplikacja mobilna

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bankster
dobrze jadą, trzymam kciuki
odpowiedź
User
Analityk
Ile płacą dziennikarzom na śmieciówkach? Czy też myślę, że treści dla wyższej klasy o dochodach powyżej średniej zrobią im studenci na bezpłatnych stażach, a wydawca będzie zgarniał kasę za reklamy? A może zdecydowali się płącić wprost proporcjonalnie do nakładu pracy?
odpowiedź
User
piotras
Prawie 30zł za jeden numer? Sorry ale Forbes jest o ponad połowę tańszy i jakościowo trzy razy lepszy. Choć nie wykluczam że jak cena spadnie poniżej 10zł to będę kupował.
odpowiedź