SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wysoki wzrost wydatków online w sezonie świątecznym

Sezon świątecznych zakupów online przyniósł wysoki wzrost wydatkówwe Francji i Wielkiej Brytanii.

Łącznie w obu tych krajach wydatki te w pierwszej połowiegrudnia minionego roku wzrosły o 38 procent w porównaniu z okresemod września do października - informuje serwis Media Life,powołując się na dane firmy badawczej comScore. Skromniejszy wynikzanotowano w Niemczech, gdzie wzrost wyniósł 12 procent.

Czołowym internetowym sklepem na rynku brytyjskim byłAmazon.com, który zanotował 9 procent wizyt w tego typu serwisach.Wyprzedził on sklep firmy Apple Inc. (6 procent) oraz Home RetailGroup (5 procent).

Francuzi najchętniej odwiedzali internetowe sklepy Group PPR (11procent), Apple (5 procent) oraz Amazon.com (4 procent). Z kolei wNiemczech najpopularniejszy był serwis Otto Gruppe (13 procent)przed Amazon.com (9 procent) oraz Arcandor AG (5 procent).

źródło: Media Life

  • Więcej informacji:
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost wydatków online w sezonie świątecznym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl