SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z archiwum reklamy: komórkowe łamanie języka (wideo)

Krótkie i konkretne informacje albo luźne skojarzenia. Angażowanie największych gwiazd albo występy anonimowych statystów. Nowoczesne animacje komputerowe albo stylizacja na film amatorski. Twórcy reklam telewizyjnych chcą trafić do odbiorców ze swoim przekazem na przeróżne sposoby.

Z archiwum reklamy: komórkowe łamanie języka (wideo)

Poniżej przedstawiamy najciekawsze spoty - w tym tygodniu telewizyjne reklamy polskich sieci komórkowych oparte na grach słownych.
1. Plus, czyli wstrzyczasowymacz




2. Idea, czyli Włochy tu i tam




3. Play, czyli trzech do Czech




4. Orange, czyli tutaj wszędzie




5. Heyah, czyli lużne gad(t)ki




źródło: youtube.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z archiwum reklamy: komórkowe łamanie języka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl