SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZenithOptimedia i Starcom wygrały budżet Richemont

Firmy będą odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowych firmy Richemont rynku : Europy, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej i Środkowego Wschodu.

- W Polsce działania wokół marek należących do Richemont będą miały miejsce w przyszłości. Planujemy niestandardowe formy prezentacji, ale na dzień dzisiejszy są one jeszcze mało sprecyzowane – powiedział Briefowi Jakub Potrzebowski, prezes Zenith Media.

Wybór agencji był poprzedzony czteromiesięcznym procesem, w którym o bużet firmy konkurowały należące do Puclicis Groupe ZenithOptimedia i Starcom, Interpublic’s Universal McCann i OMD.

Wygrana grupy Publicis oznacza, że Zenith Media obsługiwać będzie rynki europejski i północnoamerykański, zaś Starcom latynoamerykański i bliskowschodni. Działania agencji będą koordynowane przez ZenithOptimedia Francja.

Do tej poy Europę obsługiał CIA MediaEdge, Universal McCann obie Ameryki, zaś Starcom Bliski Wschód. Przetarg nie doyczył rynku azjatyckiego, któy jest obsługiwany przez OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia i Starcom wygrały budżet Richemont

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl