kantar media

Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mniej na reklamy, w górę Carlsberg i Namysłów
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mniej na reklamy, w górę Carlsberg i Namysłów
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
22 proc. więcej na reklamy kosmetyków. Liderami L’Oréal, P&G i Nivea (analiza)
22 proc. więcej na reklamy kosmetyków. Liderami L’Oréal, P&G i Nivea (analiza)
Kino Świat, Aflofarm i USP więcej na reklamy w I półroczu - ostro w dół Unilever (TOP 10)
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
Telekomy tną wydatki reklamowe. T-Mobile o dwie trzecie, Polkomtel o 30 proc.
Kino Świat, Mattel, Procter & Gamble i Lidl zwiększyły wydatki reklamowe - w dół Unilever (TOP 10)
Discovery i TVP więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
„Show”, „Przyjaciółka” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Party”, „Claudia” i „Wprost” (TOP 10)
Reklama radiowa 23 proc. w górę. Polskie Radio, Eska i RMF FM z największymi wzrostami (TOP 10)
Aflofarm, Lidl i Kino Świat dużo więcej na reklamy - mocno w dół Unilever i T-Mobile (TOP 10)
Aflofarm, Lidl i Kino Świat dużo więcej na reklamy - mocno w dół Unilever i T-Mobile (TOP 10)
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
Lidl dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Mocno w górę Auchan, w dół Tesco
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół  mBank
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)
Polskie Radio i RMF FM dużo więcej z reklam, VOX FM mniej niż Eska Rock (TOP 10)
Gazety 12 proc. mniej z reklam w I kw. 2014. Ostro w dół „Gazeta Wyborcza” i „DGP”, zyskał „SE” (TOP10)
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Aflofarm liderem reklamodawców, Kino Świat mocno w górę - Play w dół (TOP10)
Aflofarm liderem reklamodawców, Kino Świat mocno w górę - Play w dół (TOP10)
22 proc. mniej z reklam TVN, mocno w górę TVN7 i TVN24 (TOP10)
„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
Kino Świat, Media Expert i USP Zdrowie dużo więcej na reklamy. W dół Procter & Gamble i Metro Group (TOP 10)
„Forbes” i „Wprost” dużo więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Viva!” (TOP10)