TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną

Oferująca produkty i rozwiązania sieciowe firma TP-Link przechodzi rebranding: zmienia identyfikację wizualną (m.in. logotyp) oraz wprowadza nowe hasło główne „Reliably Smart”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną

Nowe logo TP-Link ma formę strzałki skierowanej do środka okręgu, co ma podkreślać koncentrację firmy na kliencie. Nazwa spółki jest zapisana samymi małymi literami. Cały znak ma być odzwierciedleniem prostoty i intuicyjności.

Nowy slogan główny „Reliably Smart” (dotychczasowe hasło to „The Reliable Choice”) akcentuje krok TP-Link w stronę produktów z kategorii smart home.

To pierwszy rebranding firmy po 20 latach działalności. - W miarę rozrostu naszego portfolio produktowego przyszedł czas, aby wizerunek naszej marki rozwijał się razem z nim - uzasadnia Jeffrey Chao, współzałożyciel i prezes TP-Link.

grafika

Elementy nowej identyfikacji zostały już wprowadzone na stronie internetowej i w kanałach socialmediowych firmy, a z czasem pojawią się na opakowaniach produktów oraz ekspozycjach sklepowych.

Oficjalna prezentacja nowego wizerunku TP-Link nastąpi podczas targów IFA w Berlinie na początku września br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe