Nowe Projekty

KRRiT, IAA i SAR podpisały list intencyjny ws. nowych badań rynku telewizji i radia

TGI Smart - nowa platforma do analityki big data od Kantara i EDL

To stacje telewizyjne w pierwszej kolejności powinny być zainteresowane finansowaniem nowych badań telemetrycznych

Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Telemetria Polska chce podpisać list intencyjny z przedstawicielami rynku dot. badań konsumpcji mediów

Największe radia oceniają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

KRRiT ogłosi przetarg na pilotaż badania założycielskiego dotyczącego pomiaru mediów i jego kontrolę

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

TVP o wyborze Sadren jako audytora Nielsena: poddawano nas presji, uznano Nielsen za nieomylny

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

GfK z nowym narzędziem badania reklam w telewizji i internecie

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. KRRiT ogłasza konsultacje społeczne
KRRiT podpisała umowę na realizację badań oglądalności telewizji z Instytutem Łączności
Bez zmian we władzach Gemiusa po przejęciu przez Szymona Rutę
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"
Eksperci entuzjastycznie o polskim Joint Industry Committee. "Korzyści finansowe, szansa na nowe otwarcie"
Gemius zaprezentował autorski model jednoźródłowego badania reklamy na komputerach, smartfonach i telewizorach
Gemius zaprezentował autorski model jednoźródłowego badania reklamy na komputerach, smartfonach i telewizorach
KRRiT chce oddać zarząd nad pomiarem mediów w ręce rynku
KRRiT chce oddać zarząd nad pomiarem mediów w ręce rynku
KRRiT zaprezentuje założenia do alternatywnego badania mediów. Prezentacja 25 maja
Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko
Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy
Bauer wystartował z projektem badawczym magazynów. Do współpracy zaproszeni też inni wydawcy
ARC Rynek i Opinia wprowadza aplikację do badań online
ARC Rynek i Opinia wprowadza aplikację do badań online
Kantar Millward Brown i Urban Communications będą razem badać branżę e-sportową
Kantar Millward Brown i Urban Communications będą razem badać branżę e-sportową
TVP stawia na nowe badania oglądalności. Będzie wykorzystywać internet rzeczy i specjalne opaski do analizy zachowań widzów
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku
Telewizja Polska podaje szczegóły własnego badania oglądalności z danymi od Netii. Jacek Kurski: to projekt przejściowy
Telewizja Polska podaje szczegóły własnego badania oglądalności z danymi od Netii. Jacek Kurski: to projekt przejściowy
Nielsen pracuje nad zwiększeniem panelu z 2 do 5 tys. gospodarstw. Firma zacznie również badać streaming VOD i OTT
GSK otwiera w Europie laboratorium badające preferencje sensoryczne konsumentów
GSK otwiera w Europie laboratorium badające preferencje sensoryczne konsumentów
Na Uniwersytecie Warszawskim otwarto Centrum Analiz Medialnych
Na Uniwersytecie Warszawskim otwarto Centrum Analiz Medialnych
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy
TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani
TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani
Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown
Powstała agencja badawcza Difference, założycielami byli menadżerowie Kantar Millward Brown
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare
Nielsen w tym roku wprowadzi w Polsce narzędzie mierzące zasięg treści wideo w internecie
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
ARC Rynek i Opinia otworzyło Laboratorium Analiz Badawczych, na jego czele Michał Dubrawski
Nielsen udostępni wyniki oglądalności przesunięte w czasie. „Lepsze dopasowanie ramówki”
Nielsen otwiera w Warszawie pierwsze na świecie centrum operacji. Pracę znajdzie 700 osób
Natalia Hatalska z byłymi menedżerami Wirtualnej Polski uruchomiła firmę badawczą
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
13 firm chce zastąpić badanie oglądalności Nielsena dla TVP. Wśród nich brytyjski Kantar
Nielsen zaczął w Polsce pomiar widowni kampanii reklamowych w internecie
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska chce wspólnego pomiaru oglądalności w tv i internecie, pyta firmy badawcze o pomysły